De klant dient de verpakking altijd na het openen van de verpakking te controleren. Indien de opdrachtgever onregelmatigheden constateert, dient hij zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven wat het probleem is en het verschil in het contract aan te geven. De verzendkosten van de defecte goederen worden gedekt door AYAMI.
Retourneren van goederen zonder opgaaf van reden:
Houd er rekening mee dat de geretourneerde goederen GEEN GEBRUIKSsporen MOETEN HEBBEN. Op de fittingen, clips en tapes mogen geen sporen van het gebruik van accessoires zichtbaar zijn. NIET-RESTITUEERBARE producten omvatten: gepersonaliseerde halsbanden, gepersonaliseerde bandana’s, gevoerde producten, op maat gemaakte harnassen en accessoires uit de uitverkoop. De kosten voor het verzenden van de geretourneerde goederen zonder opgave van reden zijn voor rekening van de klant. U kunt de accessoires binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket van ons retourneren. Na 5 dagen na ontvangst van het pakket van u, storten wij het volledige bedrag terug op uw bankrekening.
2. Verpak de accessoires die u retourneert. De geretourneerde goederen mogen geen gebruikssporen hebben en dienen in de ORIGINELE VERPAKKING MET VOLLEDIGE INHOUD te zitten. Een incompleet pakket wordt niet geretourneerd.
3. Voeg de factuur en het ingevulde retourformulier bij het pakket, deze kunt u hier downloaden
4. Stuur het pakket naar het volgende adres:
Ewelina Skubisz AYAMI Minckelersstraat 63 2522CD Den Haag NL.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności